قوانین و ظوابط فروشگاه اینترنتی آی جی اس ام

 

 

 

 

 

بروز ایراد فنی و بازگشت کالا

جهت رفاه حال مشتریان، فروشگاه آی جی اس ام ، کلیه کالاها و خدمات خود را با مهلت تست سه روزه برای کاربران ساکن تهران و هفت روزه برای کاربران ساکن شهرستان ( از تاریخ مندرج بر روی فاکتور ) ارائه می کند. در صورتیکه کالای فروخته شده دارای ایراد فنی باشد یا مشخصات آن با مشخصات قید شده در سایت مطابقت نداشته باشد، فروشگاه نسبت به تعویض آن یا استرداد وجه به خریدار، پس از بررسی کارشناسان و تایید آن ها اقدام می نماید. چنانچه موجودی کالای موردنظر در فروشگاه به اتمام رسیده باشد، مشتریان می توانند درخواست کالای مشابه نموده یا وجه پرداختی را از فروشگاه دریافت نمایند .

لازم به ذکر است که تعویض کالای معیوب یا استرداد وجه به خریدار، ظرف مدت سه روز کاری پس از دریافت کالا توسط آی جی اس ام انجام خواهد شد.

 

 

شرایط ضمانت

1. کاربران می بایست حداکثر ظرف مدت سه روز بعد از دریافت کالا ایراد فنی را از طریق ارسال ایمیل یا تماس تلفنی به کارشناسان آی جی اس ام اعلام نمایند. بدیهی است پس از گذشت این مدت فروشگاه تعهدی نسبت به کالای مرجوعی ندارد.

2. ایراد فنی اعلام شده توسط کاربر، باید مورد تایید کارشناسان مربوطه قرارگیرد.

3. ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالای خریداری شده یا سایر مشکلاتی که توسط کارشناسان عمدی تشخیص داده شوند، کالا را از ضمانت بازگشت خارج می کنند و هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده خریدار محترم می باشد.

4. سالم بودن لیبل روی دستگاه یکی از ملزومات شرایط ضمانت دستگاه است. بدیهی است در صورت مخدوش شدن لیبل توسط خریدار، دستگاه از ضمانت و مهلت تست خارج شده و به هیچ وجه قابل مرجوع شدن نمی باشد.

 

 

عدم تطابق کالا یا انصراف از خرید

واحد کنترل کیفیت آی جی اس ام قبل از بسته بندی مرسولات، با دقت و حساسیت بالایی آنها را بررسی نموده و  درصورت اطمینان از سلامت کالا و یکسان بودن مشخصات آن با سفارش ثبت شده نسبت به ارسال آن اقدام می نمایند. با این وجود در صورتیکه کالای سفارش داده شده با کالای دریافت شده توسط مشتری مغایرت داشته باشد یا مورد پسند مشتری نباشد، در صورت رضایت مشتری، با کالای مشابه دیگر تعویض شده یا وجه پرداختی به خریدار بازگردانده می شود.

 

 

شرایط تعویض یا استرداد کالا

1. مشتری می بایست حداکثر تا سه روز پس از دریافت کالا نسبت به اعلام درخواست تعویض یا عودت آن از طریق تماس تلفنی، ارسال ایمیل یا پیام که اطلاعات مربوطه در قسمت تماس با ما وجود دارد، اقدام نماید. در غیر این صورت کالای مورد نظر شامل این سرویس نمی باشد.

2. استرداد کالا مستلزم سالم بودن لیبل روی دستگاه می باشد. در صورت جدا یا مخدوش شدن لیبل، کالای خریداری شده قابل استرداد نمی باشد.

3. کالای برگشتی می بایست از نظر ظاهری در شرایط اولیه خود، توسط فروشگاه دریافت شود. هر گونه تغییر فرم ظاهری در محصول باعث خروج کالا از شرایط تعویض و ضمانت می شود.

 

 

نظرات کاربران

آی جی اس ام  برای کاربران خود فضایی ایجاد نموده است تا در آن بتوانند به بحث و تبادل نظر، ارائه پیشنهاد و انتقاد بپردازند تا در نهایت انتخابی صحیح و مطمئن داشته باشند. از این رو خواهشمند است تا در ایراد نظرات شخصی خود کلیه اصول اخلاقی و قانونی را رعایت فرمایید و از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدید کننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر جدا خودداری نمایید. در غیر این صورت تمامی مسئولیت و عواقب قانونی آن بر عهده کاربر می باشد.

آی جی اس ام نسبت به نشر یا عدم نشر نظرات کاربران اختیار کامل دارد و  در صورت عدم رعایت کاربر در درج نظر، مسئولین سایت مجاز به جلوگیری از دسترسی مجدد کاربر به سایت و در صورت لزوم تحت پیگرد قرار دادن کاربر می باشند.

 

 

سیاست حفظ حریم شخصی کاربران

فروشگاه اینترنتی آی جی اس ام متعهد می شود به اطلاعات خصوصی کاربران خود احترام گذاشته و در حد توان از آن ها دفاع کند. در این راستا اقدام به توسعه تکنولوژی مورد نیاز برای استفاده امن و مطمئن کاربران از خدمات وب سایت نموده است. کاربران محترم می توانند با خیالی آسوده به استفاده از خدمات وب سایت آی جی اس ام بپردازند و خریدی امن و مطمئن داشته باشند.

 

 

نکات مهم در خصوص خرید کالا

1. پیشنهاد ما برای خریداران محترم، تحویل گرفتن کالای سفارش داده شده در محل فروشگاه است. به این دلیل که شخصا کالا را رویت کنند و با رضایت کامل آن را تحویل بگیرند. اما مقدور نبودن این امر برای خریدار، به معنای اعتماد کامل نسبت به مجموعه آی جی اس ام بوده و این مجموعه هیچ گونه مسئولیتی در قبال ایرادات وارده به دستگاه حین حمل و نقل کالا ندارد. گفتنی است مجموعه آی جی اس ام با نهایت دقت و حساسیت کالا ها را مورد تست قرار داده و پس از تایید کارشناسان مبتی بر سالم بودن دستگاه، اقدام به ارسال آن می نمایند.

2. خریداران محترم برای اطمینان بیشتر در مورد صحت کالا، می توانند قبل از خرید درخواست ارسال عکس و فیلم از تمام زوایای کالا، روشن شدن آن، تست تصویر، مراحل بسته بندی و... نمایند و مجموعه آی جی اس ام خود را موظف می داند نسبت به این درخواست به سرعت پاسخ دهد و پس از تایید کاربر، آن را ارسال نماید.

3. ایرادات جزئی مانند وجود معقول خط و خش بر روی دستگاه، کمی هاله بر روی نمایشگر، شکستگی جزئی بر روی دستگاه، خش خش کردن اندک بلندگوها و... جزء ماهیت کالای دسته دوم به حساب می آید و اینگونه موارد شامل گارانتی و مهلت تست دستگاه نمی شود.

4. مطابق با عرف همه شرکت های معتبر گارانتی، وجود حداکثر 3 عدد پیکسل سوخته در نمایشگر، موضوعی عادی می باشد. اگر تعداد پیکسل های سوخته بیشتر از 3 عدد باشد، امکان تعویض نمایشگر وجود خواهد داشت.